Extraescolars

L’AFA ofereix, fora de l’horari lectiu escolar, un seguit d’activitats lúdiques i esportives per a tots els alumnes del centre que en vulguin gaudir. Aquestes activitats són presentades a principi de curs al Consell Escolar del Centre per a la seva aprovació. Cada curs s’ofereixen activitats variades que tenen prou èxit entre el nostre alumnat, entre elles podem enumerar anglès, robòtica, ball, multiesports, bàsquet, cuina, patinatge, piscina i futbol.

Per inscriure al teu fill/a a alguna activitat extraescolar clica aquí.

L’AFA també ofereix el servei d'acollida matinal de 7:30 a 9.00h del matí.

A l’inici de curs l’AFA informa de les diferents activitats i dels horaris i preus corresponents.

A més l’AFA col·labora amb l’escola en diferents activitats del centre com per exemple: Concert d’hivern, Diada de Sant Jordi, etc.

També organitzen diverses festes i activitats per l’alumnat de l’escola: Castanyada, Halloween, Nadal i fi de curs. També participen a la rua de carnestoltes del nostre municipi.

ANIMEU-VOS A FER-VOS SOCIS I SÒCIES!

Aquí teniu teniu la fitxa!

Aquestes són les extraescolars que començaran a l'octubre.